Blokace FB skutečně přišla, ale …
Poté, co jsme dali na FB příspěvek, že jsme po 3 letech práce zdokumentovali krok za krokem komplot kolem prodeje akcií Pražských vodovodů a kanalizací, a.s. a instalace Veolie do pozice osoby ovládající 100% peněžních toků a zisků z vody v Praze, se někomu toto evidentně nelíbí. A snaží se zabránit, aby se lidé dozvěděli pravdu o vodě v Praze :-), resp. aby měli přístup k odkazu www.pravdaovode.cz/praha, kde je komplot kolem VODY V PRAZE popsán a doložen i s tím, co a kdo kolem vody a vodárny páchal a páchá.
Zjistili jsme, že několik dobráků? nahlásilo FB – „nevhodný obsah“, abychom nemohli vkládat příspěvky do jiných skupin – údajně z důvodu, že obsah prý lidi nezajímá anebo obtěžuje.
Pochybujeme, že lidi obtěžuje, že se dozví, jak probíhaly čachry se:
- znaleckými posudky oceňujícími hodnotu 34% akcí PVK
- jak protiprávně dostali zastupitelé 93 stránkový materiál k prodeji akcií PVK výhradně Veolii ve středu a ve čtvrtek o tom již hlasovali
- jak jim do materiálů koncernomilové vložili pokoutně smlouvu, která bezúplatně a bez soutěže
- jak „politici“ vyvedli bezúplatně na dalších 15 let tržby a zisky z vody do rukou koncernu (cca 7.5 miliard korun v ziscích).
Dnes blokace od FB, před týdnem pochvala od FB a konzultace strategie nadačního fondu přímo s lidmi z FB
Paradoxně cca před týdnem proběhla konzultace o šíření informací o vodě na našem FB a to přímo se zástupci FB v Irsku.
FB nám ji sám nabídl, když si vyhodnotil, že obsah a informace, které poskytujeme, lidi zajímá, reagují na ně pozitivně, hodně ho sdílí, šíří komentují. Nadační fond Pravda o vodě má u svého FB profilu VODA LIDEM FB oficiálně nahlášeno, že obsah profilu se týká sociálních otázek, ceny vody, občanů i politiků a že předkládá ve veřejném zájmu informace, rozsudky, analýzy a srovnání, což se darebákům v politice a překupníkům nelíbí. Právě proto se u každé reklamy NFPOV zobrazuje text – Sponzorováno. Placeno Nadačním fondem Pravda o vodě.
FB také ví, že téma vody a to, co dělá NFPOV je téma o správě strategické suroviny.
Pán z FB měl nastudovaný náš FB www.facebook.com/Vodalidem/ i naše stránky www.pravdaovode.cz . Byl z Irska a náš FB a strategii na něm s námi probíral. Pochválil nás za naši aktivitu na FB a vyzdvihl i aktivitu lidí v komunitě fanoušků, která dosáhla téměř 36.000 lidí.
Vyzdvihl, že většina lidí se do komunity VODA LIDEM zapojila organicky, tzn. z vlastní vůle a ne protože děláme „nákup lidí“ přes „soutěže na dárky“ apod. Vyzdvihl, že lidé informace sdílí, reagují a co je zajímá šíří.
Pán z FB, který s námi komunikoval, navíc žije v Irsku. Popsal nám, jak se lidi v Irsku společně bránili vytunelování vodárenského odvětví. Jak se spojili, neplatili firmě, která vznikla po nátlaku EU a měla být „zprivatizovaná“ do rukou koncernů. Jak to nakonec vláda vzdala a vodu a vodárenství vytunelovat nenechala. Díky tomu mají lidé v Irsku nadále vodu ZDARMA.
Potvrdil nám, že s tak malým rozpočtem s jakým pracujeme při šíření obsahu, máme nadstandartní výsledky a interakce máme daleko vyšší, než je mají jak jiné neziskové organizace, tak soukromé firmy, které si platí agentury pro správu obsahu.
Bavili jsme se i na téma Haterů, Lolíků a Hlásitelů nežádoucího obsahu,
Shodli jsme se na tom, že jejichž cíl je vždy stejný – tj. odvést od tématu pozornost nebo co nejdéle zabránit šíření informací k lidem. Doporučil nám vždy, když přijde nějaká blokace FB – reagovat vysvětlením, které zašleme podpoře FB. Vysvětlil nám, že FB logicky nemůže ověřovat pravdivost všech příspěvků a proto má algoritmus blokace např. na základě počtu stížností (což si mocní mohou snadno koupit), což se dá postupně eliminovat právě tím, že reagujeme vysvětlením zaslaným podpoře.
Nakonec nám poradil, jak máme naše téma VODY jako neziskový subjekt, který nic neprodává, dál mezi lidi šířit.
A poradil nám, abychom v případě Hatery vyvolané blokace, komunikovali s:
- podporou – vysvětlit jim o co jde a proč Hateři toto hlásí.
- fanoušky – ti mohou obsah šířit do různých vlastních skupin sami a všechny Hateři nejsou schopni blokovat
Blokace šíření informací vyvolal nečekanou podporu u lidí: akce Haterů vyvolala u lidí zajímavý návrh podpory
Lidé, co se naštvali na to, že se darebáci snaží zabránit informování lidí, proto navrhli, že zaplatí např. billboard, ale když jsme to probrali, tak jsme vyhodnotili, že efektivnější je cílená reklama na stránku, kterou si sami vyberou z informací na webu www.pravdaovode.cz nebo z video kanálu you tube PRAVDA O VODĚ.
Prostě takto:
Jsem z Prahy? OK, pomohu dostat informace o Praze k lidem z Prahy: www.pravdaovode.cz/praha
Jsem z Brna? Ok, udělám totéž pro lidi z Brna: www.pravdaovode.cz/novinky/brno-francouzi-piskaji-mesto-tanci/
Zajímá mne sucho? Ok udělám totéž o suchu a vodě: https://pravdaovode.cz/sucho-zadrzeni-vody/
- ekonomika
- cena vody
- vodárny
- soudy a rozsudky
- útoky na lidi
- úspěšná obrana vody
….
Člověk se jednání koncernofilů? vlastně musí usmát?.
Šíření pravdivých informací stejně dlouhodobě nezabrání, odkazy do jakékoliv skupiny může vložit nebo sdílet každý, kdo si je na našem FB nebo webu najde a navíc nám FB pomáhá informace k lidem dostat.
Informování a obranu vody a lidí financujeme z vlastních zdrojů a z příspěvků lidí, jako jste vy. Od státu a politiků nechceme ani korunu, aby nás nemohli ovlivňovat. To nám umožňuje odhalit často protiprávní jednání politiků.
Transparentní účet
966665 / 0300 ČSOB
nebo
Děkujeme?
Podobné články
Copyright 2014-2023 – Ing. Radek Novotný MBA,
ALL RIGHTS RESERVED. DEVELOPED BY PRAVDA O VODĚ