Hateři Kdo je kdo? Nadační fond PRAVDA O VODĚ

Působení Trolů v diskusích a článcích o vodě a jejich taktika

Působení Trolů v diskusích a článcích o vodě a jejich taktika

Nadační fond PRAVDA O VODĚ vypozoroval, že k článkům o vodě, které publikuje na blogu, na FB Voda lidem nebo ve videích na kanálu You tube, ale i k článkům, které publikují novináři na idnes, aktuálně.cz, novinky.cz případně je sdílí  lidé na svých FB profilech, stále častěji vstupují v diskusích placení Trolové.

  • Je vidět, že pravda a informování veřejnosti o tom, co se v ČR na úkor lidí páchá kolem vody a vodáren, vadí lidem, kteří se dopouští nekalého a často i protiprávního jednání a tak se sanží, aby se věřejnost informace nedozvěděla nebo co  to jde, aby byla alespoň zmatená.

Zmapovali jsem proto jejich činnost a podle Trolí taktiky, kterou mají v diskusích jsme je rozdělili a popsali jsem lidem jejich postupy, chování, praktiky i cíle, protože díky tomu je můžete identifikovat, případně je můžete vhodně zvoleným postupem a otázkami v diskusích pomoct odhalit.

Našli jsme tyto hlavní druhy Trolů:

  • Pravda neexistuje
  • Sladká žena
  • Hodný a zlý policajt
  • Pěšák
  • Útočník
  • Pomlouvač

 

a) Pravda neexistuje”

Tito trolové odvádí pozornost od tématu ve stylu And what about you. Každý nepříjemný dotaz k průšvihu odklání tím , že útočí na autora dotazu nebo na to, co tazatel doporučuje. Jejich cíl je odvést lidi od podstaty tématu, otupit jejich chuť se jím zabývat a eliminovat nebo omezit jejich schopnost či ochotu koordinovat obranu.

Jejich cíl je vyvolat v diskusích dojem, že slušné lidé jsou naivky. Věříte na pravdu, fakta, dobro, zlo, čest morálku a pokoru? Pak jste hlupák, něčí loutka a také užitečný idiot, protože nic takového neexistuje. Usilovat o dobro může jen blázen, protože zkažený svět nemá smysl bránit. Ať raději zanikne, přijde něco nového a bude klid.

b) “Sladká žena”

Jsou Trolové s fotkou sexy modelky v plavkách, kteří polonahou fotkou podvědomě vypínají ostražitost v přemýšlení mužů. Kritické myšlení vypnou z provozu pouze dva faktory – strach nebo sex.

Na počátku nás takový Trol dokonce chválí, trochu hloupoučce se na něco zeptá a pak nevinně odkáže na FB  stránku, kde se o vodě píše, ale její chod financují koncerny.

c) “Hodný a zlý policajt

Zde dva i tři placení a spolupracující Trolové vystupují na důležitých diskusích u článků, které mají velký dosah. Zde se jedná především o diskuse k článkům na idnes, novinky.cz, aktualne.cz apod.. Již jsme vypozorovali, že cíl těchto trolů je diskusi uchopit, vytlačit z ní lidi, kteří předkládají fakta a nechtějí řešit špínu, změnit nebo ohnout tón článku, odradit podporovatele od další diskuse a vyvolat zdání , že jejich názor je názor většiny. Cílem je vytlačit z diskuse fakta a pravdu. 

Mají taktiku nahrávka a smeč a pozice si střídají. Jeden z nich hraje “oponenta”, druhý ho “masíruje”. První klade otázky nebo píše názory tak, aby si tím naběhl na vidle, které již má v rukou jejich kolega. Jsou chytří, zákeřní a rozsévají v diskuzích zlo. Poznáte je podle toho, že nejsou ochotní akceptovat váš komentář. Rozhodně se nesmíří s tím, že jim napíšete  OK – vy máte svůj názor, já mám svůj názor.

Používají v diskusích stejnou argumentaci, kterou opakují. Stát neumí nic řídit. Voda je prodaná. Chcete, aby to s vodou bylo jako s Českou poštou. Zisk je právo podnikání a základ kapitalismu, co proti tomu máte? Jste komunista? Vy to chcete znárodnit? Jste Pravdoláskář či Havloid…

d) “Pěšák”

Je narychlo povolaný Trol, který nemá u svého FB profilu fotku, bydlí New Yorku a zjistíte, že nemá žádné přátelé a na profilu mají 2-3 příspěvky. Zapojuje se do diskuse podle příkazů a instrukcí, tématu nerozumí. Jde o lidi, kteří nejsou schopni samostatně reagovat a pokud je k tomu něco vyprovokuje, pak v odpovědi odhalí, že tématu nerozumí, ale mají na to názor.

e) “Útočník”

Agresivní Trol, určený k zastrašování a urážení současně přes soc. sítě, někdy i přes e-mail. Jejich typická reakce je, že vás sejme něco na přechodu pro chodce a pak bude od vás pokoj a vyhrožování se stupňuje. Cílem je zastrašit občany, novináře a nás.

f) “Pomlouvač”

Jeho cíl je rychlá akce a hned zmizet. Založí FB profil a bez přátel, fotek, historie a začně solit příspěvky typu:

  • toto není důvěryhodné
  • nedoporučuji
  • bolševický nebo židovský názor a web
  • vy jste komunisti
  • jestli bude cena vody o 2 Kč dražší to je mě a zrovna tak dalším  70.000 obyvatelům města šumák. Jste smažky, pozdravujte účetního

Když mu doložíte rozsudky, fakta a důkazy a zeptáte se ho, co na to říká a jaký je jeho názor, tak napíše něco jako –   chce se mi z vás a z té vaší vody zvracet... a místo odpovědi na věcnou otázku k tématu, kterou mu položíte, odpoví jste SMAŽKY 🙂

Během krátké chvíle poté svůj příspěvek smaže a nechá po sobě jen ten svůj smard.  Jeho úkolem je kydat na ostaní vlastní hnůj, křičet smrdí , smrdí a tím odvádět od vody pozornost.

Hrozně rád by podobně reagoval i na rozhovory s reportéry 🙂

Nenechte si ujít to nejlepší z VIDEÍ nejen o vodě!
Přihlaste se k odběru VIDEÍ

 

NADAČNÍ FOND PRAVDA O VODĚ

Informování a obranu vody a lidí financuje z vlastních zdrojů a z příspěvků lidí, jako jste vy. Od státu a politiků nechceme ani korunu, aby nás nemohli ovlivňovat. To nám umožňuje odhalit často protiprávní jednání politiků.

Transparentní účet

966665 / 0300 ČSOB

nebo

Děkujeme?

 

Dejte lidem o obraně vody vědět i takto

Nadační fond PRAVDA O VODĚ na Firmy.cz

Žádné komentáře

Comments are closed here.

Prosazujeme vyšetření protiprávní instalace koncernů k naší vodě a garanci práva lidí na vodu v ústavě. Petici již podepsalo přes 36.000 lidí.

CHCI PODPOŘIT

Voda je dar, proto ji a lidi bráníme.
Vše financujeme z vlastních zdrojů a z příspěvků lidí, jako jste vy.

Transparentní účet

966665 / 0300 ČSOB

NEBO

 

AUTOŘI PROJEKTU PRAVDA O VODĚ

AUTOŘI PROJEKTU PRAVDA O VODĚ

Českou vodu si prodávejme bez cizinců a překupníků. Lidé, města i voda na tom vydělají. Ne zisky v daňových rájích, ale čistou vodu, kvalitní trubky v zemi a rozumnou cenu vody.

SLEDUJTE A SDÍLEJTE