O čem je válka? O dluhu, který vytvoří a tím umožní ovládnout zadlužené země a jejich občany. Válka je kšeft samo-vyvolených.

Světu chybí pitná voda a koncerny to ví

V současné době se musí spokojit 663 milionů lidí jen s přístupem k neupravené vodě, do roku 2025 bude celá polovina populace Země žít v oblasti s nedostatkem vody.

Od samého počátku existence lidstva se válčí kvůli vodě. Tyto konflikty zhoršují dostupnost vody hlavně v rozvojových zemích. Nicméně i v rozvinutých zemích se vyskytuje obdobný problém, který je pouze skrytější. Politici protiprávně vyvádí kontrolu nad prodejem vody a přesměrovávají peněžní toky k firmě jako Veolia, která je proslulá svými korupčními praktikami např. ve Francii.

Problém s vodou tedy není omezen pouze na nejchudší země světa, kde byla infrastruktura zničena přírodními katastrofami nebo válkami, ale vyskytuje se i v západní Evropě a USA. Navíc poslední vývoj ukazuje, že války se mohou objevit i v regionech, kde by je nikdo nečekal. Každá válka je důsledkem ambicí mocných, kteří z ní profitují, jako jsou majitelé bank, zbrojařských a farmaceutických firem, nebo obchodníci s dluhy. Korporátní psychopati války připraví, ale k jejich vyvolání potřebují poskoky v politice, kteří plní jejich zadání.

Válka je vůl?​

 Války nevznikají samy od sebe, stojí za nimi lidé s mocí a penězi, kteří na nich vydělávají. Vždy na ní doplatí jen obyčejní lidé. Válka není vůl, volové jsou konkrétní lidé, kteří válku vyvolávají.

Lidé na jedné i druhé straně a samozřejmě nechtějí válku. Proč by proboha měl chtít nějaký zemědělec, učitel, dělník, úředník nebo student chtít válku? Jen blázen by riskovat život, když to nejlepší, co může z války získat, je vrátit se zdravý a živý na pole, do školy, fabriky nebo na universitu? Nikdo z obyčejných lidí si válku nepřeje a je jedno, zda žije na východě, na západě nebo na severu, či na jihu.

Válku chtějí jen ti, kdo na ní vydělají. Bohužel tito Hadi v oblecích mnohdy ovládají politiky, kteří určují politiku a chování země. Proto Hadi v oblecích potřebují v politice poskoky a jimi dosazené poslušné loutky.

Nejdříve si odsouhlasí zákony, které Hadům v oblecích a jejich politickým spojencům zajistí, že se na ně nevztahují povinnosti vojenské služby, tzn. nemusejí riskovat své životy na bojišti pro cizí zájmy, jak to mohou být přinuceni obyčejní lidé.

Máte pochyby ohledně toho, že korporace a politici sloužící jim vydělávají na válkách?

Když se po druhé světové válce ptali syna Huga Bosse, zakladatele slavné německé oděvní značky, jak se vyrovnává s nacistickou minulostí svého otce a provázaností rodinného byznysu se vzestupem Třetí říše, odpověděl: „Samozřejmě, že můj otec patřil k nacistům. Řekněte mi, kdo k nim v té době nepatřil.“ Obdobně bohužel smýšlely nejen mnohé německé rodiny, které se snažily získat pro své firmy lukrativní zakázky, ale také rodiny americké. Mezi Hitlerovy příznivce patřil Henry Ford nebo vlastníci Coca-Coly.

Kodak

Americká technologická společnost zaměřující se na výrobu fotoaparátů byla založena v roce 1888. Její evropské pobočky využívaly v době druhé světové války práce vězňů koncentračních táborů. Obchodům se díky německým kontraktům za války extrémně dařilo. O blízké a dobré vztahy mezi firmou Kodak a nacisty se již ve 30. letech staral Hitlerův vrchní ekonomický poradce Wilhelm Keppler. Ten Kodaku například poradil, aby ve svém vlastním zájmu společnost ze svých továren propustila všechny Židy.

Hugo Boss

V důsledku svého členství v NSDAP získal Hugo Boss lukrativní kontrakt na uniformy mládeže organizované v Hitlerjugend a příslušníků jednotek SS. Smlouva podnikateli pomohla firmu založenou teprve v roce 1924 rozvinout a na profitech také prakticky pohádkově zbohatnout. Po válce se z uniforem společnost postupně přeorientovala na pánské obleky. První ženskou kolekci představila až v roce 2000. Dnes patří k předním světovým módním značkám.

Porsche

Ferdinand Porsche narozený v roce 1875 ve Vratislavicích nad Nisou nezaložil pouze automobilovou značku Porsche. Z úzké spolupráce s Adolfem Hitlerem vzešel v roce 1938 první model Volkswagenu Beetle, tedy legendárního brouka. Hitler jím chtěl zaplavit německý trh. Čtyři z pěti pracovníků Porscheho továren byli za druhé světové války vězni z koncentračních táborů. Himmler podle dochovaných záznamů posílal vězně z Osvětimi přímo do automobilky.

Bayer

Nechvalně proslulý Cyklon B vyráběl pro nacisty za války chemický a farmaceutický konglomerát IG Farben. Ten zároveň sponzoroval Mengeleho hrůzné experimenty na lidech. Ze soukromých společností tak profitoval IG Farben jednoznačně nejvíce. Po válce se rozpadl. Jeho dceřiná společnost Bayer však operuje na trhu dodnes. Motto gigantu mezi farmaceutickými společnostmi je „věda pro lepší život“. Fakt, že jeden z nejúspěšnějších produktů v historii firmy, všem známý aspirin vynalezl vědec židovského původu, je těžko přehlédnutelnou ironií. Zásluhu firma dlouho připisovala árijci Felixi Hoffmanovi.

Coca-Cola a Fanta

Coca-Cola obchodovala v průběhu války jak se Spojenci, tak s Osou. Ačkoliv Coca-Colou zásobovala americkou armádu, sodu prodávala i dál do nacistického Německa. V roce 1941 však kvůli embargům, zavedeným po vstupu Ameriky do války, Němci již od americké společnosti nemohli nakoupit sirup nezbytný k výrobě lahodného moku, vynalezli si tak svůj vlastní. Dnes limonádu známe pod názvem Fanta.

Ford

Dalším známým podporovatelem hitlerovského Německa byl americký mág automobilového průmyslu Henry Ford. Ke svým 75. narozeninám dostal od Hitlera medaili pro význačné cizince. Ford během války dodával automobily jak Američanům a Britům, tak Němcům.

Chase

S nacisty spolupracovalo množství bank, americká Chase Bank ale patřila k těm nejprominentnějším. Její pařížská pobočka obchodovala s nacisty za plného vědomí Washingtonu před Pearl Harborem i po něm. Po letech se zjistilo, že banka během války zmrazila účty stovek Židů, kteří se tak nemohli dostat ke svým penězům a uprchnout z Německem okupovaných zemí.

IBM

Nadnárodní technologická společnost za druhé světové války pro nacisty vyráběla přístroje na kontrolu zásob nafty, transportů smrti do koncentračních táborů i bankovních účtů vlastněných Židy. Když v roce 1939 napadlo Německo Polsko, deník New York Times informoval o tom, že tři milióny Židů budou v blízké době odsunuty nebo zlikvidovány. Jak na to reagovala IBM? Interní memorandum ohlásilo zrychlení vývoje rychloběžných alfabetických přístrojů.

Zdroj:  Reflex a Kdo financoval nástup Hitlera k moci: 1919-1933

Historie se opakuje

Konflikt na Ukrajině a růst hodnot akcií zbrojních firem např. v Německu je dohledatelný a evidentní.

Rheimattall

Akce této společnosti se dostaly mezi 40 nejlepších německých akcií. Dokonce se na burze zařadily mezi německé blue-chipy v indexu DAX. 16. března 2023 společnost oznámila tržby za rok 2022 ve výši cca 6,410 miliardy EU a rekordní provozní zisk ve výši 754 mil. EU.

Pro rok 2023 očekává trvalý růst tržeb a zisku. Proč? Protože oficiálně svou touhu po zisku (který bez konfliktu na Ukrajině nedosahovala), nyní prezentuje občanům své aktivity chytře takto – Jsme nedílnou součástí bezpečnostní infrastruktury Německa a Evropy. Hrajeme důležitou roli při zásobování Německa a jeho partnerů vojenskými technologiemi během nadcházejícího budování obrany. – Krásná podprahová sugesce, že někdo chce Německo napadnout!.  

Podrobně: Zde

Jak vyvolat válku a přimět lidi jít bojovat?

Je to snadné: rozděl a panuj. Tento osvědčený trik je účinný v jakékoli zemi a systému. Stačí prostě lidem vsugerovat, že jsou napadeni nebo jim napadení hrozí. Ty, kteří jsou proti válce a odhalují, že jde o šinavý komplot se musí prezentovat jako zrádci národa, kteří ohrožují bezpečnost země. Dehonestuj a obviňuj je z nedostatku vlastenectví a vzbuzuj strach v lidech. Bohužel, tito trikoví šejdíři jsou všude a jejich cílem je vydělat na válce a udržet moc. Ať už jde o demokracii, fašistickou diktaturu, komunistickou diktaturu nebo parlament, trik funguje všude stejně dobře.

Válka je pro mnohé tragedií, ale existuje skupina lidí, kteří na ní vydělávají. Jde o majitele bank, zbrojařských a zdravotnických firem, politiky a obchodníky s dluhy. Ačkoli se může zdát, že hlavní profit z válek mají majitelé zbrojovek, klíčovými hráči a nejvíc profitujícími na válce jsou majitelé bank a obchodníci s dluhy. Proč? Kdo kontroluje peněžní toky, ten má kontrolu nad dodávkami zbraní a nad samotnými konflikty.

Většina konfliktů se odehrává pomocí malých zbraní, takže banky neinvestují do zbrojního průmyslu primárně kvůli prodeji zbraní. Jejich cílem je kontrolovat peněžní toky, konflikt  především dluhy, které z konfliktů vyplynou.

Banky financují konflikty, ale jejich hlavní cíl je  kontrolu dluhu, které válečný konflikt způsobí.

Skutečná cena války tedy není jenom v lidských životech, ale také v dluhu, který způsobí. Většina obyčejných lidí si tohoto faktu není vědoma, a proto banky mohou pokračovat v této praktice tajně a bez jakékoli kritiky.

 

Ovládnete dluh, který válkou vytvoříte a ovládáte všechno

Znepokojuje vás to?

To je dobře, to je dnes totiž pravá podstata bankovnictví i válek. Udělat z nás všech, ať už z národů nebo jedinců, otroky svých dluhů. To je podstata všech válek, které proběhly a probíhají v posledních desetiletích. Ideologie, nacionalismus, hesla o demokracii, to je jen zástěrka. 

 Je třeba toto chápat a nepodléhat propagandě korporátních loutek v politice.

Podpořit nás můžete převodem na transparentní účet u ČSOB 966665/0300


nebo

Podobné články